zondag 13 december 2009

Verslag van de dag Harinama

vandaag Harinama gedaan op de Haagse martk plus minus 13.00, en toen naar het centrum al zingende. Ik ging daar een kop thee nemen en naar het toilet,ik wilde een midikabel kopen en voordat ik het vergeet een midi naar usb aansluiting voor mijn keyboard, dat ging goed. Achter de kop thee, besloot ik nog een notitie blok te halen. Ik ging ook nog even bij broeder Eduard langs die bleek thuis te zijn, en na een paar kommen kruidenthee en een korte conversatie, ging ik weer richting stad (centrum).En belande bij Shanta mata nu Syamesvari devi dasi geheten. Ik kreeg wat prasadam, aardappel met crème fraise en bloemkool. En we hadden het even over haar favoriete onderwerp bara's en Milan. Mata wilde bara's verkopen en ook wat boeken. Ik wil daar de heiligen namen verspreiden, en de Bhagavad gita. Maar 2000 voor een kraam uitgeven kan ik mij niet veroorloven zonder echt te hoeven rekenen daarvoor d huur ik een pand voor 3 maanden. En gelezen. Ieder die de sloka slechts voor de helft leest is van alle zonden vrij. (Vyasa deva Maha Bharath), idem naar Shiva Mahatma gita een hele sloka of een 2 regels naar Rudra loka. Dat is toch aardig meegenomen voor een dagje uit. Gezocht sponser, donateurs. Voor bij elkaar een donatie voor 3 dozen Bhagavad Gita's. En plus minus een 2500 flyers of brochures ongeveer 700 euro.ps de Bhagavad gitas moet ik ook inkopen, en dat is al meer dan 300 euro dus een bijdrage is altijd welkom.

Geen opmerkingen: