vrijdag 3 december 2010

rode peper en klompen.

voorbeeld Wat is het verschil, achter de wolken schijnt altijd de zon. Karel de Grote zei in mijn koninkrijk schijnt altijd de zon. Dit is in contrast met de heilige geschriften, in het eeuwig koninkrijk is het alleen maar altijd licht , maar hier op aarde ook, volgens Karel de Grote dan. Vreemde hiervan is dat ik dat nooit echt begrepen hebt, de aarde is een bol. Niet zo glad als een pingpong bal, maar een bol. Naar mijn mening zit ik rechtop! En niet ondersteboven!  Dit vond ik als kind al vreemd. Het is me weleens uitgelegd, maar teken is een cirkel, en dan op de vier windstreken een kruisje aan de buiten zijden. En nu bent u het bovenste kruisje of x. Voor uw gemoedsrust moet u zich maar even indenken dat ik tijdens     mijn yoga asana een hoofd stand maakt

Geen opmerkingen: