vrijdag 29 juli 2016

Meditatie, column.


Huis perikelen, het huis is de laatste dagen flink opgewarmd en mijn meditatie eindigt vaak met een tshirt dat aan mijn rug plakt. en toch zit ik stil. Het lichaam zou de oude boedistische meester mij al verteld kunnen hebben, als ik naar die inwendige stem geluisterd had. Gidsen ook de niet spirituele gidsen staan klaar om jou en mij te helpen, en te ondersteunen, misschien doen ze het als aflossing of het valt onder een ander groter mystiek plan om jou en mij te helpen naar het doel. Ik maak mijzelf er meestal niet te sappel over! Het gebeurt toch wel, of jij je er nu bewust van geworden bent of niet!! Die ingevingen, soms heldere ideeën of tips van die gidsen of engelen of hoe jij ze noemt krijgt iedereen!, [ 43 more words. ]
https://bhaktamagazijn.wordpress.com/2016/07/24/meditatie

Geen opmerkingen: