vrijdag 21 december 2012

Ik was bij een lezing en degene die de lezing gaf........


Ik was bij een lezing en degene die de lezing gaf, begon erover dat de luisteraars allemaal dwazen waren, fools. Nu ik vondt dat knap beledegend, ik ben religieus, ben bekend met reincarnatie en meditatie, ik ben zelfs ingewijd, heb een Indiase heilige naam en mijn Christelijke namen van de apostelen van Jezus Christus, en bovenal vegetarier uit mijzelf en niet omdat een ander mij ervan overtuigt heeft.Ook ben ik geen arbeider, naamskaartjes moet men op de eigen tabbart plakken. En niet op die van mensen die de lezer zijn boterham betalen. Klakkeloos naapen vaak, zij volgen iemand, papagaaien deze na, maar volgen niet de levenswijze die de persoon heeft, zoals 2 a 3 uur slapen per nacht, 64 rondes op de mala, beste mensen volg in eerst die dingen, en ga dan pas over voorbeeld of navolgen spreken.ps de Indiase of yogi naam van mij gebruik ik niet vaak omdat er "toegewijden" hier beledigend over deden.

Geen opmerkingen: