vrijdag 21 december 2012


Waar gaat dat heen? De bouwwerkzaamheden voor de nieuwe cv installatie van Radhadesh. Als ik kijk naar deze foto gaat de ondergrondse leiding naar de buren, ik had hier zelf ook nog over meegedacht de nieuwe cv op houtsnippers als brandstof maar ik kwam er niet uit. Ten eerste was tijdens een van mijn verblijven daar al een nieuwe cv ketel geplaats was in de kelder. En ik had toen zoals meer toegewijden ook op het internet naar houtgestookte ketels gezocht en gekeken maar kwam heel anders uit steeds, van 10.000 tot 20000 voor een ketel. Voor zo een gebouw. (en die konden nog op gas of olie overgeschakeld worden.)Ter verduidelijking, de radiatoren hingen eral. Tot ik het apparaat zag. AUB zeg daar stookt men hier het centrum van DenHaag mee warm. Ach zo ben ik ook vaak ik koop bijvoorbeeld een machine voor proffesioneel gebruik, zoals een freesmachine die ik nauwelijks gebruikt, maar dan blijkt er na een tijd dat ik het ding toch gebruikt voor mijn eigen Krsna bewuste praktijken.

Geen opmerkingen: